Cineva spunea despre cei de la Gold Corporation ca se pot apuca cu succes de PR, in caz ca proiectul Rosia Montana nu le va reusi. Si cata dreptate avea…
Zilele trecute am primit pe FB o invitatie la jocul „Orasul Minier”. In primul moment am fost tentat sa o arunc la cos, curiozitatea m-a impins sa vad despre ce e vorba. Era vorba despre un joc creat de Rosia Montana Gold Corporation in sprijinul campaniei de prostire a romanilor (eu asa o numesc), care avea drept scop atragerea de aderenti. Aderenti care, de ce sa nu o recunoastem, pot ingrosa numarul „sustinatorilor” in cazul unui bilant al acestei campanii de PR.
Imaginatia celor de la RMGC a atins apogeul, de la reclame cu mame, batrani, studenti si copii care inunda televizoarele la ore de maxima audienta, au trecut si in mediul virtual. Nu stiu ce agentie au in spate, cred ca GMP la inceput si apoi agentia lui Naumovici, dar sunt geniali. Nu vreau sa ma gandesc la sumele cheltuite pe acesta campanie, cred ca e vorba de zeci de milioane de euro din 2005 pana in prezent.
Si atunci imi pun urmatoarea intrebare, daca baietii astia au investit atatea milioane de euro intr-o campanie de PR, sustin ca vor mai investi alte zeci in investitii, nu mai spun de spagile date oficialilor romani, banii astia trebuie sa-i recupereze cumva, nu? Si daca nu le iese… ? 🙂
Se pare ca in aceasta lupta nimic nu este neglijat, campania de „convingere” a populatiei se duce pe toate planurile. Bravo RMGP!!!